مصاحبه آرشیو خبر ها
مشکل پوگبا؟ او بیش از حد با کیفیت است!

مشکل پوگبا؟ او بیش از حد با کیفیت است!

پاتریس اورا اعتقاد دارد که یوونتوس به خاطر دریافت دو گل در بازی رفت مقصر است و اما در روز چهارشنبه انتظار بازی متفاوتی را خواهد کشید:

 

بعد از بازی اول، حالا آگاه هستیم که می توانیم به بایرن آسیب برسانیم. اما ما در 20 دقیقه ی ابتدایی بیش از حد ترسو بودیم. اگر بازیکنای داریم که اعتقاد دارند که بازی 1‐0 تمام می شود، پس می بریم، اما اگر هر بازیکنی که انتظار نتیجه ی 5‐0 را دارد بازی کند، ما مطمئنا می بازیم. همه ی اینها روانی است، زیرا الان آگاه هستیم که بایرن آسیب پذیر است، نادانی نیست، ما به رقیبمان احترام می گذاریم اما فراموش نکنیم که سال قبل ما در فینال لیگ قهرمانان اروپا بودیم. همه فکر می کنند که کار یوونتوس تمام شده است، اما ما ایمان داریم، اگر ایمان نداشتیم، من به مربی خواهم گفت که نیمکت نشینم کند.

 

اورا اضافه کرد

 

اینکه بعد از 50 دقیقه 2‐0 عقب افتادیم، فقط تقصیر خودمان بود. اولش، ما فاقد اعتماد به نفس بودیم. ما نباید شرمنده باشیم که بپذیریم که با شخصیت بالایی بازی نکردیم. ما کمی مضطرب بودیم، اما وقتی خودمان را در حالی پیدا کردیم که دو گل عقبیم، به زمین برگشتیم تا مساوی به دست بیاوریم. اما در فوتبال باید عمل کنید، نه عکس العمل. آنچه اتفاق افتاد باید برایمان درسی باشد. در بازی برگشت، ما باید تیمی باشیم که عمل می کند. فکر نمی کنم بایرن از ما بترسد، اما آها مطمئنا روز چهارشنبه احترام بیشتری خواهند گذاشت و متفاوت بازی خواهند کرد، ما باید از این مسئله استفاده کنیم.

 

رهبر رختکن یوونتوس ادامه داد:

 

سلاح یوونتوس برابر بایرن، تیم خواهد بود، این همان چیزی است که آلگری همواره می گوید و این نقطه ی قوت یوونتوس است. ما همیشه می توانیم منابع جدید را بیرون بکشیم، مثلا لمینا را نگاه کنید. او مدت زمان زیادی را بازی نکرد، بعد در برگامو در نیمه ی دوم به بازی آمد و گل زد. من واقعا برای او خوشحالم، چرا که مصدومیتش شروع خوب او را مختل کرد، او بسیار مستعد است، بقیه آدم ها او را فقط در بازی ها می بینند، اما ما او را هر روز در تمرینات می بینیم. وقتی شما جوان باشید و زیاد هم بازی نکنید، خیلی ساده ممکن است تسلیم شوید، اما من او را مجبور کردم که چنین کاری نکند، همیشه به او می گفتم که او دیر یا زود تعیین کننده خواهد بود. او می تواند تفاوت ایجاد کند، همان طور که همه ی تیم اینکار را می کند.

 

در ادامه گفت :

 

وقتی شما در یوونتوس هستید، به سرعت می فهمیدکه هر بازی باید طوری برگزار شود که انگار فینال است. اینکه خوب بازی کنیم، بازی برابر ارائه دهیم و یا افتضاح باشیم خیلی مهم نیست، ما باید ببریم. این روحیه مرا شگفت زده نمی کند و وقتی هم می بینم که ماریو به عنوان دفاع وسط و یا دفاع کنار بازی می کند متعجب نمی شوم. نوار پیروزی مان به عنوان یک عامل محرک در بازی های اروپایی عمل می کند، وقتی مردم می گوید که پیروزی های ما در پاسخ به نتایج ناپولی است خنده ام می گیرد. من اصلا به ناپولی فکر نمی کنم، من حتی نتایجشان را دنبال نمی کنم، من تنها به یوونتوس فکر می کنم، هر پیروزی یک انگیزه برای بازی بعدی است.

 

او همچنین در مورد پوگبا صحبت کرد:

 

مشکل پوگبا این است که بیش از حد با کیفیت است! وقتی اشتباهی می کند سراسیمه و کلافه می شود، زیرا همه فکر می کنند که بازیکنی مثل او نمی تواند اشتباه کند. من همیشه به او می گویم که باید آرام باشد، سخت تلاش کند و به حرف های آلگری گوش بدهد. او باید همان طور که می داند بازی کند. مطمئنا، این که توپ را از دست بدهد آزار دهنده است، اما اتفاق می افتد چرا که او کسی است که همواره به دنبال توپ می رود و عقب نمی کشد. برابر بایرن، مثلا، او همیشه در سخت ترین لحظات تقاضا می کرد که توپ را به او بدهیم، ما به آدم هایی مثل او نیاز داریم، اما به محض اینکه اشتباه کنند مردم فقط در مورد آنها صحبت می کنند. بگذارید در آرامش کار کند، پل میخواهد بدود، گل بزند و پاس گل بدهد، من کاملا از این موضوع خوشحالم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: